Project Description

کلید لمسی دو پل ماژول دار Tick با پنل فلزی

رله ای ، با توان خروجی 300 وات
قابلیت کنترل با ریموت کنترل رادیویی(RF-433)
نصب بر روی بستر سنتی بدون نیاز به تغییر در باکس
دارای 2 سال ضمانت تعویض
قابلیت برنامه ریزی توسط مصرف کننده
دارای سه رنگ طلایی ، نقره ای و مسی خش دار
سازگار با ولتاژ ورودی 180 تا 240 ولت متناوب
قابلیت کنترل با گوشی موبایل و تبلت
استعلام قیمت

قابلیت برنامه ریزی توسط مصرف کننده
به راحتی می توانید کلیدهای لمسی را تنظیم نمایید. بدین صورت که هر کلیدی را که تمایل داشته باشید می توانید با هر دکمه ای از ریموت ارتباط دهید. این کار نیازی به هیچ گونه دستگاه واسطی نظیر کامپیوتر ندارد و به راحتی توسط ریموت کنترل انجام پذیر می باشد .

قابلیت نصب بر روی بستر سنتی بدون نیاز به تخریب و تغیر در سیم کشی
بزرگترین مزیت کلید لمسی چهار پل Tick قابلیت نصب بر روی باکس های قبلی و سنتی کلید و پریز می باشد و هیچ گونه نیازی به تخریب باکس و یا تغیر در سیم کشی نخواهد بود . کلیدهای لمسی تیک قابل نصب بر روی انواع قوطی و باکس موجود در بازار می باشند .

سازگار با ولتاژ ورودی 180 تا 240 ولت متناوب
کلید لمسی چهار پل Tick دارای ولتاژ ورودی متناوب از 180 تا 240 ولت می باشد.

قابلیت کنترل با موبایل و تبلت
شما می توانید یک فرآیند گروهی بر روی کلیدهای لمسی خود برنامه ریزی و اجرا نمایید.شما می توانید به صورت همزمان کلیدهای لمسی مختلف خود را بر روی گوشی موبایل اندروید و یا iOS برنامه ریزی و کنترل نمایید.

قابلیت کنترل با ریموت کنترل RF
کلید های لمسی ماژول دار تیک قابلیت برنامه ریزی و اتصال همزمان به کنترل از راه دور را دارا هستند. این ریموت کنرل ها بردی تا 50 متر دارند و به دلیل استفاده از تکنولوژی RF نیازی به قرار گرفتن مستقیم به سمت کلید ها را ندارند.

امکان استفاده در فضاهای مرطوب و استخرها
کلید لمسی چهار پل Tick قابلیت نصب در فضاهای مرطوب و استخرها را دارا می باشند و با توجه به طراحی و کیفیت قطعات به کار رفته در آنها دچار مشکل نخواهند شد.

امکان استفاده در فضاهای باز و بدون سقف
کلید های لمسی ماژول دار تیک قابلیت نصب در فضاهای باز را دارا می باشند و با توجه به طراحی و کیفیت قطعات به کار رفته در آنها دچار مشکل نخواهند شد.

دو سال گارانتی تعویض، 5 سال خدمات پس از فروش
در صورتیکه در عملکرد کلید لمسی چهار پل Tick مشکلی بوجود بیاید شما می توانید آنرا به نمایندگی های شرکت تحویل و از گارانتی 2 ساله محصول استفاده نمایید .همچنین کلید های لمسی تیک دارای 5 سال خدمات پس از فروش می باشند .