Project Description

کلید لمسی دو پل پارمیس با پنل شیشه ای ضد خش

رله ای
دارای ریموت کنترل رادیویی
نصب بر روی بستر سنتی بدون نیاز به تغییر در باکس
دارای 4 سال ضمانت تعویض
قابلیت برنامه ریزی توسط مصرف کننده
قطعات الکترونیک با استاندارد CE اروپا
سازگار با ولتاژ ورودی 80 تا 240 ولت(مستقیم،متناوب)
قابلیت کنترل با گوشی موبایل
استعلام قیمت

قابلیت برنامه ریزی توسط مصرف کننده به راحتی می توانید کلیدهای لمسی را تنظیم نمایید. بدین صورت که هر کلیدی را که تمایل داشته باشید می توانید با هر دکمه ای از ریموت ارتباط دهید. این کار نیازی به هیچ گونه دستگاه واسطی نظیر کامپیوتر ندارد و به راحتی توسط ریموت کنترل انجام پذیر می باشد .

قابلیت نصب بر روی بستر سنتی بدون نیاز به تخریب و تغیر در سیم کشی بزرگترین مزیت کلیدهای لمسی پارمیس قابلیت نصب بر روی باکس های قبلی و سنتی کلید و پریز می باشد و هیچ گونه نیازی به تخریب باکس و یا تغیر در سیم کشی نخواهد بود . کلیدهای لمسی پارمیس قابل نصب بر روی انواع قوطی و باکس موجود در بازار می باشند .

قطعات الکترونیک با استاندارد CE اروپا تمامی قطعات الکترونیک مورد استفاده در کلید های لمسی پارمیس از مرغوب ترین قطعات و دارای استاندارد ها و کیفیت بالا می باشند . داشتن استاندارد CE اروپا شرط اصلی انتخاب قطعات بوده و پس از انتخاب ،کارائی و هماهنگی آنها با یکدیگر در آزمایشهای الکترونیک مورد تست قرار گرفته و بررسی می شود.

دارای استانداردهای ISO9001 و CE کلید های لمسی پارمیس از بالاترین استانداردهای جهانی تبعیت نموده و از لحاظ کارکردی جایگاهی شایسته و در خور در میان دیگر برندها برای خود ایجاد کرده است.اخذ استانداردهای ISO9001 و CE گامی است در جهت رضایت هر چه بیشتر مصرف کنندگان محصول.

سازگار با ولتاژ ورودی 80 تا 240 ولت (مستقیم یا متناوب) کلید های لمسی پارمیس می تواند در شرایط مختلف آب و هوایی و با استانداردهای مختلف برق ورودی برای کشورهای مختلف هماهنگ گردد. این ولتاژ ورودی می تواند مستقیم یا متناوب و از 80 تا 240 ولت باشد.ورودی های متفاوت ، هیچگونه اختلالی در عملکرد سیستم ایجاد نخواهد نمود.

گوشی موبایل شما ریموت کنترل شماست شما می توانید یک فرآیند گروهی بر روی کلیدهای لمسی خود برنامه ریزی و اجرا نمایید.شما می توانید به صورت همزمان کلیدهای لمسی ، سینمای خانواده ، اسپلیت ، تلویزیون و دیگر تجهیزات منزل خود را ، بر روی گوشی موبایل اندروید و یا iOS برنامه ریزی و کنترل نمایید.

قابلیت اتصال به کنترل از راه دور RF کلیه کلید های لمسی پارمیس قابلیت برنامه ریزی و اتصال همزمان به چهار کنترل از راه دور را دارا هستند. کنترل از راه دورهای پارمیس بردی تا 50 متر دارند و به دلیل استفاده از تکنولوژی RF نیازی به قرار گرفتن مستقیم به سمت کلید ها را ندارند.

چهار سال گارانتی، 10 سال خدمات پس از فروش در صورتیکه در عملکرد کلیدهای لمسی پارمیس مشکلی بوجود بیاید شما می توانید آنرا به نمایندگی های شرکت تحویل و از گارانتی 4 ساله محصول استفاده نمایید .همچنین کلید های لمسی پارمیس دارا ی 10 سال خدمات پس از فروش می باشند .