Project Description

سیم و کابل البرز ابهر

سیم و کابل البزر ابهر

درباره سیم و کابل البرز ابهر

سیم و کابل البرز ابهر یک شرکت تولید کننده سیم و کابل در ایران است. این شرکت در سال 1373 با هدف تولید و عرضه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب در حوزه سیم و کابل تاسیس شد. محصولات سیم و کابل البرز ابهر شامل انواع سیم و کابل‌های برقی، تلفنی، داده‌های بسته، کابل‌های کنترل، فیبر نوری و … می‌شود. این شرکت از مواد اولیه با کیفیت و به روز استفاده می‌کند و محصولات خود را با استفاده از فناوری‌های روز دنیا تولید می‌کند. همچنین، سیم و کابل البرز ابهر دارای استانداردهای ملی و بین‌المللی مانند استانداردهای ISO و CE است. با توجه به کیفیت بالای محصولات و خدمات پس از فروش، سیم و کابل البرز ابهر در بازار داخلی و خارجی شناخته شده است.

مجتمع تولیدی صنعتی البرز ابهر با هدف ایجاد زمینه های شغلی در راستای سیاست های اشتغال زایی و توسعه صنعت و تولید تجهیزات و لوازم برقی بویژه انواع سیم و کابل و لامپ کم مصرف، لوله و داکت برق در شهرستان ابهر شروع به کار کرد و پس از گذراندن مراحل مختلف نصب ماشین آلات و تامین زیر ساخت های مناسب، با بکارگیری متخصصین و کارشناسان با تجربه در این صنعت و با اخذ پروانه بهره برداری تولید انواع سیم و کابل برق و دریافت گواهی استاندارد سیم افشان شروع به فعالیت رسمی و عملی نمود.

از سال 1388 شرکت با تمرکز فعالیتهای خود روی صنایع سیم و کابل با تغییر نام خود به کارخانجات کابل سازی البرز ابهر و با سرلوحه قرار دادن شعار کیفیت بالا خط مشی ما و جلب رضایت مشتریان هدف ماست ضمن ارتقای کیفیت محصولات تولیدی خود اقدام به صادرات محصولات تولیدی خود به کشورهای عراق، افغانستان و ارمنستان نموده و در بازارهای داخلی نیز ضمن گسترش شبکه فروش خود به حدود 21 استان کشور تمام سعی و تلاش خود را جهت جلب رضایت مشتریان نموده است و همچنین شرکت سیم و کابل البرز ابهر تولید تمامی سیم باطری مورد نیاز شرکت تراکتور سازی ایران از سال 1390 تاکنون، تامین برخی کابل های مورد نیاز برای فاز توسعه شرکت ذوب آهن اصفهان، تولید بخش زیادی از سیم و کابل مورد نیاز شرکت ملزومات برق ایران، همکاری با انبوه سازان مسکن و بویژه پروژهای مسکن مهر استانهای زنجان، قزوین، مازندران و گلستان و همینطور تامین کابل های مورد نیاز کارخانجات تولیدی در حال احداث و سایر پروژه های عمرانی در منطقه و کشور از افتخارات این شرکت می باشد.

محصولات سیم و کابل البرز ابهر

  • سیم های نصب ثابت (غیر قابل انعطاف)

  • سیم افشان انعطاف پذیر 1X300 میلیمتر مربع

  • کابل های انعطاف پذیر سبک

  • کابل های بالابر

  • کابل های نصب ثابت سبک

  • کابل های قدرت با روکش PVC

  • کابل های زوجی مخابراتی

  • کابل های مسی و آلومینیوم

لیست قیمت سیم و کابل البرز ابهر

لیست قیمت سیم و کابل البرز ابهر از طریق تکمیل فرم سفارش آنلاین در دسترس می باشد با تکمیل و ارسال آن، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و ارزان ترین قیمت را به شما ارائه خواهند داد و یا می توانید مستقیما برای درخواست لیست قیمت با شماره های تماس ما که در انتهای همین صفحه قرار دارد تماس بگیرید.

فرم درخواست لیست قیمت

آدرس کارخانه مجتمع تولیدی صنعتی البرز ابهر

آدرس کارخانه مجتمع تولیدی صنعتی البرز ابهر:

زنجان، ابهر، کیلومتر 15 جاده زنجان، شهرک صنعتی هیدج، خیابان صنعت 6

http://alborzabhar.com

5/5 - (4 امتیاز)